درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 5653
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:45 ::  نويسنده : مهدی

 

روز ۲۵ اگوست سال ۱۹۹۱ آقای لینوس توروالدز متنی را در یک گروه خبری یوزنت منتشر کرد که اینطور شروع می شد: من در حال ساخت یک سیستم عامل رایگان هستم (به عنوان یک سرگرمی که بزرگ و حرفه ای نخواهد بود) هم اکنون این سیستم عامل است و کار می کند. با این مطلب سیستم عاملی متولد شد که میلیون ها نفر در سراسر دنیا به آن عشق می ورزند و هر روز از آن استفاده می کنند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : مهدی

 

شرکت پاناسونیک می خواهد شما را ترغیب کند که عکس های سه بعدی بگیرید. بنابراین دوربین دیجیتال Lumix 3D1 از ماه آینده وارد بازار می شود تا بتوانید هم تصاویر معمولی دو بعدی بگیرید و هم امکان عکس برداری سه بعدی داشته باشید.



ادامه مطلب ...


 

سرعت چیزی است که بیشترین اهمیت را در ارزیابی یک سیستم کامپیوتری دارد. پس چه چیزی می تواند برای AMD، بهتر از نشان دادن سرعت پردازنده های جدیدش باشد؟ شرکت AMD برای نشان دادن قدرت این پردازنده، به کمک گروهی از متخصصان خبره اورکلاک توانست فرکانس پردازنده ۸ هسته ای سری FX را به ۸٫۴۲۹ گیگاهرتز برساند. به این ترتیب این CPU به سرعت از رکورد قبلی یعنی ۸٫۳۰۸ گیگاهرتز پیشی گرفت.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : مهدی

 

روز گذشته سه کامپیوتر رومیزی All-in-One جدید از شرکت ایسوس معرفی شد که در سایزهای ۲۱، ۲۳ و ۲۷ اینچ به بازار ارایه می شوند. این کامپیوترها با پردازشگر اینتل در انتخاب های مختلف قابل تهیه هستند و تا ۱ ترابایت هارد و ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : مهدی

 

چه چیزی برای یک گیک بهتر از این است که چای اش را یک ربات آماده کند؟ این گجت یک ربات کوچک است که «چای کیسه ای» را درون اش قرار می دهید و آن را برایتان زیر آب جوش نگه می دارد تا هر چه زودتر آماده بشود!



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : مهدی

 

می توانید پردازشگر FX-8150 شرکت ای ام دی را سریع ترین پردازشگر جهان بنامید. چرا که یک فرد به نام اندر یانگ از این شرکت موفق شده آن را تا سرعت ۸٫۴۶ GHz اورکلاک کند…



ادامه مطلب ...


اگر با شبکه های کامپیوتری آشنایی داشته باشید حتماً میدانید که یکی از کاربردهای آن به اشتراک گذاری فایلها و فولدرها در میان کامپیوترهای تحت شبکه است. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که میتوان ماوس و کیبورد را هم در میان کامپیوترهای موجود در شبکه به اشتراک گذاشت؟ باید بدانید که اینکار به سادگی امکان پذیر است. با استفاده از این ترفند شما میتوانید ماوس یا کیبورد خود را بین چندین کامپیوتر و آن هم با سیستم عاملهای مختلف به اشتراک بگذارید، بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار جانبی برای اینکار! به طوریکه هر سیستم تنها نیاز به یک مانیتور دارد و با انجام عملیات توسط کیبورد یا ماوس توسط شما در یک سیستم، امکان انجام آن در سایر سیستم های شبکه نیز به شکل همزمان مهیا است. هم اکنون به معرفی این ترفند کاربردی به کمک یک ابزار جانبی کم حجم و متن باز میپردازیم.

برای اینکار:


شما نیازمند برنامه ای کم حجم، رایگان و متن باز به نام Synergy هستید.


به وسیله Synergy میتوانید کلیه موارد یاد شده در بالا را در سیستم عاملهای ویندوز، مک و یونیکس صورت دهید.

کلیه سیستم ها نیز بایستی TCP/IP را پشتیبانی کنند.


برای دانلود آخرین نسخه Synergy به نشانی

http://synergy2.sourceforge.net

مراجعه کنید.


سپس از قسمت Download > Latest Release میتوانید آخرین نسخه این برنامه را دانلود نمایید.


همانطور که ذکر شد این برنامه Open Source نیز هست و شما میتوانید سورس نرم افزاری آن را نیز جداگانه دریافت کنید و در صورت نیاز استفاده کنید.


پس از دانلود فایل کافی است برنامه را نصب نمایید.


سپس آن را اجرا کرده و به سادگی در محیط برنامه نام کامپیوتری که قصد به اشتراک گذاری موس و کیبورد با آن را دارید را وارد نموده و دکمه Start را بزنید تا عملیات به اشتراک گذاری انجام پذیرد.



یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : مهدی

 

یسر حتما به ادامه مطلب برید



ادامه مطلب ...


 

DriverPack Solution 12.0 R237 Final با داشتن کاملترین و جدیدترین درایورها در خود، به شما این امکان را می دهد تا بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت کنید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید. 
 
ویژگی های مهم DriverPack Solution 12.0 R237  :
  1. درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.
  2. قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.
  3. درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.


ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : مهدی

 

CPU: INTEL Core i7-2670QM - 2.2 GHz / CACHE: 6.0 MB / FSB: 1066 / RAM: 8GB DDR3 / HDD:  1 TRSATA / LCD: 15.6" Diagonal High Definition - LED / DRIVE: DVD+RW DoubleLayer / VGA: ATI 6770m- 2GB - DDR5  / PORTS:  LAN 1000 + WiFi + CARD READER + WebCam + Bluetooth + fingerprint / 2.8 Kg / Windows 7 Home Premium / LightScribe Blu-ray

 

قیمت دربازار 1.700.000 هزار تومان

برای اطلاعات بیشتر به سایت http://rayansaba.com/index.php?categoryID=100&offset=20 بروید.



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب